Nå er uke 6 over og da er det jo sånn at vi skal lage en blogg.
Jeg viste ikke helt hva jeg skulle lage men jeg skulle lage noe til *Interiør og utstillings design*
så da tenkte jeg at jeg skulle lage et møbel.
Jeg kom opp med ideen TV-bord ,Simon og jeg jobbet begge med Interiør og utstillings design så da kunne vi hjelpe hverandre litt. Vi måtte finne 2 mål og en problemstilling og Joakim måtte godkjenne det før jeg kunne starte.Jeg fikk hans godkjenning og jeg kunne bare starte,først fant jeg litt insperasjon på Internett-nermere sagdt Google(bilder).
Jeg Fant et Tv-bord av glass jeg besttemte meg for at den skulle jeg ha.Siste dagen kom jeg hadde bearbeidet skisser og jeg kom opp med glass designet,men jeg skulle lage produktet i Kapa papp så jeg ville ikke farge det lyseblå fordi det hadde blitt rart,jeg fant ut at Rød passet den fomren ypperlig.
Problemstilling:-Hvordan Designe mitt eget funksjonelle Tv-bord?uten at det er åpenbare hyller på produktet.
~*Sluttprodukt*~
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar