skip to main
|
skip to sidebar
Johnny1DHB
torsdag 5. juni 2008
Fighter in storm
Dette er et bilde som består om 2 bilder, jeg valgte kickboxern fordi jeg driver med kickboxing.
Jeg har klipt inn og justert størrelse på kickboxern og jeg har justert farger på bakgrunnen.
Dette er også min Forside til Portofolio oppgaven.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(15)
▼
juni
(9)
FORDYPNINGSOPPGAVE
Fordypningsoppgave våren 08
Desert Drift
Fighter in storm
Tattoo "black a White"
Tattoo "color"
Gult er kult
Let me out
Slangeskinn
►
mai
(1)
►
mars
(1)
►
februar
(1)
►
januar
(3)
Om meg
Johnny
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar