torsdag 5. juni 2008

Slangeskinn


Før ............................................etter

Her har jeg bare eksperimentert i håp om å finne en måte å skifte skinn farge på en slange og jeg syns selv at det ble bra og jeg liker den fargen. jeg skiftet også øyne men ,det synes ikke veldig bra.

Ingen kommentarer: