fredag 6. juni 2008

FORDYPNINGSOPPGAVE

Dette er min forside til denne oppgaven, lagde den før vi fant ut av at vi skulle legge oppgaven på bloggspot, JD er inisjialene mine. [ Johnny D......]

Ingen kommentarer: