skip to main
|
skip to sidebar
Johnny1DHB
fredag 6. juni 2008
FORDYPNINGSOPPGAVE
Dette er min forside til denne oppgaven, lagde den før vi fant ut av at vi skulle legge oppgaven på bloggspot, JD er inisjialene mine. [ Johnny D......]
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(15)
▼
juni
(9)
FORDYPNINGSOPPGAVE
Fordypningsoppgave våren 08
Desert Drift
Fighter in storm
Tattoo "black a White"
Tattoo "color"
Gult er kult
Let me out
Slangeskinn
►
mai
(1)
►
mars
(1)
►
februar
(1)
►
januar
(3)
Om meg
Johnny
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar